Telefoonnummer: 0174-712000

 

  • Toegankelijk voor het hele gezin
  • Alle mondzorg onder één dak
  • Avondopenstelling
  • Geen wachtlijsten

Direct inschrijven

Klachtafhandeling Tandzorg Hoek van Holland

Al onze medewerkers en behandelaren doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent.

Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt in dat geval gebruik maken van ons klachtformulier. Alleen dan kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. Uitgangspunt hierbij is dat de klacht gegrond en redelijk is.

Als u niet tevreden bent over de wijze waarop u bent behandeld, dan kennen wij een heldere klachtenprocedure, waarmee wij voldoen aan de huidige wet- en regelgeving.
 

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u om hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. Vaak lost dit al veel op. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen.

Komt u er niet uit of is een persoonlijk gesprek niet wenselijk? Leg dan uw klacht voor aan de klachtenfunctionaris.

 

Contact

Tandzorg Hoek van Holland
Prins Hendrikstraat 243A
3151 AK  Hoek van Holland

Tel: 0174-712000
E-mail: info@tandzorghoekvanholland.nl
Inschrijven praktijk

Spoednummer: 0174-712000

Openingstijden
Maandag:
8:00 - 12:30
13:00 - 17:00
Dinsdag:
8:00 - 12:30
13:00 - 21:00
Woensdag:
8:00 - 12:30
13:00 - 17:00
Donderdag:
8:00 - 12:30
13:00 - 17:00
Vrijdag:
8:00 - 12:30
13:00 - 16:00
Zaterdag:
Gesloten
Zondag:
Gesloten
Prothese check - geheel vrijblijvend

© 2019, Tandzorg Hoek van Holland | Alle rechten gereserveerd | Laatst gewijzigd februari 2019